Veelgestelde vragen over bestellen, betalen en retourneren.
Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Als je vandaag bestelt, zal je bestelling binnen twee werkdagen in de bus liggen indien het leveradres in België is en je artikel in voorraad is. Voor Nederland, Frankrijk en Duitsland kan het een dag extra duren.
Welke verzendkosten moet ik betalen voor mijn bestelling?
Voor bestellingen naar België, moet je helemaal geen verzendkosten betalen! Voor bestellingen naar Nederland, Frankrijk en Duitsland betaal je slechts €3,50.
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Je kan met tal van betaalsystemen betalen: Visa en Mastercard, iDeal en GiroPay, Bancontact en Maestro, de via de webapplicaties van de banken ING, Belfius en KBC/CBC, en via overschrijving. De betaling verloopt via een SSL-beveiligde server, zodat uw gegevens versleuteld worden en uw persoonlijke gegevens beveiligd zijn.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar mijn onderdeel of toestel is defect. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantendienst via het contactformulier, per telefoon of per mail.
Ik heb een accessoire of toestel besteld, maar ik ben niet tevreden. Kan ik het retourneren?
Als je niet tevreden bent met je ontvangen toestel of accessoire, of je hebt het verkeerde item besteld, dan kan je - binnen een periode van 14 dagen na aankoop - het artikel gratis aan ons retourneren. Neem contact op met onze klantendienst via het contactformulier, per telefoon of per mail, zij zullen jou verder begeleiden in het retourproces.